طراحی و اجرای تاسیسات صنعتیبيعی برای کارخانجات ايران ترانسفو زنجان 3 - ساخت و نصب سيستم تهويه طيبعی برای کارخانجات ذوب آهن قراضه سازمان صنايع دفاع 4 - ساخت و نصب سيستم تهويه طيبعی برای کارخانجات چرخشگر در تبريز 5 - ساخت و نصب سيستم تهويه طبيعی برای کارخانجات صنايع مکانيک سازمان صنايع دفاع هـ - ساير پروژه ها : 1 - تأسيسات مخازن ذخيره سازی 60000 تن روغن خام وارداتی در بندر شهيد رجائی برای وزارت بازرگانی 2 - ساخت شاسی های تريلر برای وزارت نفت 3 - ساخت تعداد بيشماری پلهای شناور جهت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در زمان جنگ تحميلی و دفاع مقدس چرا وصول طلبمان، به سرای باقی حواله میشود؟ ستجوی پيشرفته نسخه متنی نسخه موبايل آرشيو پیوندها RSS «ممنوعالحضوري» گردشگران در «جشن سده»! «ممنوعالحضوري» گردشگران در «جشن سده»! دوتابعیتیهای ایرانی درخواست ويزا ندهند مردم در فقدان هاشمی روحانی را تنها نمیگذارند کاخ سفید: ترامپ احتمالا ليست کشورهای ممنوع الورود را افزایش میدهد حاشیههای اولین روز جشنواره فیلم فجر رضايي: حاشیهپردازان سياسي مضر هستند حاشیهسازی برای دولت از سر دلسوزی نیست حاشیههای کنسرت محسن یگانه در فجر حاشیههای حضور وزيرتعاون در اتاقبازرگاني سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۸ داخلی آرشيو خبر فرهنگي حاشیههای روز دوم جشنواره فیلم فجر کد مطلب : 124611 گروه فرهنگي: دومین روز جشنواره فیلم فجر با انتقاداتی از سوی تماشاگران حاضر در برج میلاد نسبت به یکی، دو فیلم برگزیده توسط هیات انتخاب برگزار شد. حاشیههای روز دوم جشنواره فیلم فجر به گزارش ایسنا، یازدهم بهمنماه، برج میلاد به عنوان سینمای اهالی رسانه در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر شاهد حضور مدیران و هنرمندانی بود که در کنار خبرنگاران و عکاسان به تماشای فیلمهایی نشستند که هنوز هیچ کدام آنطور نتوانستهاند تنور جشنواره را گرم کنند.* حجتالله ایوبی رییس سازمان سینمایی پس از حضور در برج میلاد به نشست پرسش و پاسخ فیلم «سهیلا شماره 17» رفت و پس از دقایقی بیرون از سالن، پاسخگوی سوالات خبرنگاران درباره فیلم «کاناپه» عیاری و واکنش اصغر فرهادی به تحریم دونالد ترامپ شد. * در حاشیه نشست فیلم «سهیلا شماره 17»، محمد حیدری کاتالوگ این دوره جشنواره را رونمایی کرد. * اولین فیلم روز دوم جشنواره، مستند «انحصار ورثه» بود که با توجه به چهره متفاوتی که از شهید آوینی در آن ارائه میشود و حضور فیلمسازان برجستهای همچون ابراهیم حاتمیکیا و کیومرث پوراحمد در آن، با وجود نمایش در ساعت 13:30 استقبال زیادی از آن صورت گرفت. * تقریبا تمام فیلمهای این روز برخلاف روز اول با تاخیر کم حدود 10 دقیقهای نمایش داده شدند. * فیلم «چراغهای ناتمام» به عنوان یکی از فیلمهای دفاع مقدسی جشنواره با وجود شروع خوبی که داشت رضایت تماشاگران را جلب نکرد و حتی آتش تقیپور بازیگر پیشکسوت، با حضور در نشست این فیلم به فیلمنامه این اثر انتقاد کرد.فیلم «چراغهای ناتمام» به دلیل دو پاره شدن داستان و دور شدن از قصه اولیه، واکنش یکی از مدیران سینمایی را هم در پی داشت که در اظهارنظری غیررسمی از انتخاب این فیلم توسط هیات انتخاب انتقاد کرد. * سومین فیلم سینمایی یازدهم بهمن، «سهیلا شماره 17» به کارگردانی محمود غفاری بود که موضوع آن و اتفاقات مربوط خندههای از روی رضایت و در برخی مواقع تشویق تماشاگران را به همراه داشت، هر چند عدهای سوژه دختران 30، 40 سالهای که دنبال شوهر هستند را توهینکننده میدانستند.در نشست پرسش و پاسخ این فیلم علیرضا داوودنژاد هم به واسطه حضور دخترش زهرا داوودنژاد حضور داشت و به اظهارنظر هم پرداخت. * فیلم «دعوتنامه» به کارگردانی مهرداد فرید چهارمین فیلم نمایش دادهشده در برج میلاد بود که بیشترین انتقاد را در دو روز اول جشنواره به دنبال داشت و تشویقهای چند باره و خندههایی که در سالن رسانهها در واقع واکنش منفی به فیلم تلقی میشود بارها در حین نمایش این فیلم سه اپیزودی که بیشتر یک تلهفیلم بود، تکرار شد. * چیدمان صندلیهای سالن نشست پرسش و پاسخ فیلمها یکی از تغییرات کاخ رسانه بود که نه فقط نسبت به روز گذشته بلکه نسبت به چند سال گذشته جابهجا شده بود تا عکاسان و خبرنگاران فضای بهتری برای حضور در نشست داشته باشند. * شماره اول بولتن جشنواره با عنوان «فعلا چهار هیچ به نفع حذفشدهها» توزیع شد. در این شماره فیلمهای روز اول جشنواره بررسی شده است. * سومین شماره روزنامه جشنواره هم به دبیری حیدری و با عنوان «شهر در دست سیمرغ» منتشر شد. * شقایق فراهانی با دو فیلم «دعوتنامه» و «چراغهای ناتمام» بازیگر دو فیلمی روز دوم جشنواره بود که البته در فیلم «آزاد به قید شرط» هم در روز اول بازی کرده بود. * آخرین فیلم دومین روز جشنواره که به عنوان «ابد و یک روز» جشنواره امسال هم از آن یاد میشد، «تابستان داغ» بود که تماشاگران را نسبت به دیگر فیلمها بیشتر راضی کرد؛ هرچند با توجه به شروع فیلم با بازی پریناز ایزدیار فیلم «ابد و یک روز» تداعی میشد و در ادامه هم فیلمهای «ملبورن» و «درباره الی» به ذهن مخاطب میرسید. البته این نکته از کارگردان هم پرسیده شد و او فقط شباهتی در فیلمنامه به آثار فرهادی را تایید کرد. ۰ داغ کنید زیباترین خانه های اپرای جهان روسیه از اقدام اخیر ترامپ حمایت کرد! خطر جدی فرونشست در تهران! اصغر فرهادی و منتقدانش ظریف: آمریکا از ایجاد تنش جدید پرهیز کند حکم اعدام بابک زنجانی بطور کامل ابلاغ شد آیرو: با مذاکره مجدد در قبال برجام مخالفیم تهران از امشب بارانی است تجلیل از همسر آیتالله هاشمی بازیگر مشهور متهم به قتل غیرعمددر دادگاه ورود دو فروند ایرباس جدید تا ماه آینده زیباکلام: ایرانیان ماهیت آمریکاستیز ندارند خاوری: من هم یک کولبر هستم! بازگشت همه حقوقهای نجومی به خزانه نظر پزشکیان درباره خاتمی،هاشمی،موسوی افزایش اعتبار انسان با سکوت کاهش قیمت چند خودروی داخلی آخرین قیمتها از بازار طلا و ارز از «او» تا «سد معبر» نوید تحول در سینما دو راهی عصر «پساهاشمی» رفیقدوست: حاج احمدآقا بیهوش شد افسردگی مزمن،علت اصلی خودکشیها ۱. نامه حسین زمان به عارف درباره پارازیتها (۵ نظر ) ۲. صد سال خاطره بازی با آهنگهای همایون خرم (۲ نظر ) ۳. ما ملت قضاوت های صفر و صد شدیم (۱ نظر ) .Cمام حقوق محفوظ بوده و استفاده از مطالب سایت با ذکرمنبع بلامانع است. توليد شده توسط نرم افزار جامع ”استوديو خبر“ تماس با ما جستجوی پيشرفته نسخه متنی نسخه موبايل آرشيو پیوندها RSS صفحه اصلي درباره انجمن آموزش انتشارات عضویت وابستگان سمپوزیوم های تخصصی تماس با ما English جستجوي سريع اعضا بخش اعضا نام